Lediga platser till vårterminen- 24 - anmäl dig här!
Älvdalens Ridklubb
Den lilla klubben med stort hjärta ♥️
Information 2024

Erlagd anläggningsavgift berättigar till enskild ridning i ridhus och på ridbanor vid obokade tider.

Ryttare som ej innehar anläggningskort och inte är medlemmar är välkomna att delta på våra träningar och erlägger då engångsavgift för ridhus/banavgift enligt prislistan för anläggningskort. Medlemmar utan anläggningskort betalar även de engångsavgift för ridhus/ridbana vid deltagande på träningar.

Anläggningsavgiften följer hästen.

Anläggningskortet blir reducerat vid fler hästar per ryttare, första hästen betalas med fullt pris – andra hästen reduceras med 300 kr – tredje hästen eller fler med 600 kr, detta gäller endast vid köp av årskort och halvårskort.

Innehavaren av anläggningskortet ansvarar själv för att förnya sitt anläggningskort innan det nått sitt utgångsdatum, alternativt lämna tillbaka sin nyckel

Nytt för 2024 är att alla avgifter faktureras. Skicka ett mail med dina uppgifter samt vilket kort som önskas!

Våra sponsorer